Sömnen har gått och blivit ett problem

2011-02-28 / 19:49:45
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Min första dag i skolan med kryckor har paserat förbi och det gick väl helt okej! Men det är inte enkelt att gå i skola med kryckor. Man blir så himla beroende av sina vänner. Så nu kan jag förstå dig Erica när du sa att du kan själv hela tiden. Efter skolan åkte jag och mamma och fika hos mormor det var mysigt och väldigt smarrigt. När vi åkte hem så kände jag hur mina ögon ville gå ihop. Mamma skrek nej! Anledningen till detta är för att lilla jag var vaken två timmar i natt. Vakna och kunde inte somna om. Åt lite banan och drack lite juice. Problemet är att nu måste jag ju ligga på rygg i sängen och jag hatart! Jag kan inte sova. Jag vet inte hur många tekniker jag har testat i natt och inget funka till slut tog jag tidningen och somna jo men det klart att då är det dags att gå upp igen. så idag har hela min familj gjort sitt bästa för att hålla mig vaken så att jag ska sova i natt. För igår sov jag ju i stort sett hela dagen. Oj vilket tjat det blev om min sömn, men den är ett problem. Jag vet inte om det är smärtan som gör att man blir så trött, sen har jag ont i magen med tror seriöst på att det är alvedon och ipren som gör det men mamma tror det är smärtan. Vem vet? Kroppen är ett mysterium.

På tal om annat så saknar jag Maria. För mycket.

Cya Anna!

En mysig kväll med underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0