Tisdag

2011-02-15 / 14:34:06
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Blev ett väldigt snabbt inlägg förut men jag var så himla stolt öve rmig själv. Som jag lova mig själv så ska vanliga rutiner invigas denna vecka. Jag ska lyckas!! Om några minuter kommer Evelina bruden hit. Det ska bli lite monopol spelande. I eftermiddag så är det tänkt att jag ska åka till farfar för att hämta brorsan och bara mysa. Men saken är att jag vill vara kvar här också med Evelina. Så jag har lite beslutsångest kan man säga. Vill göra två saker samtidigt. Jag är inte alls ofta hos farfar därför kan det vara kul att åka dit men samtidigt så kommer Eve och jag inte kunna ses så mkt mer i veckan heller eftersom att vi båda är bokade på olika håll. Första gången är typ lördag dag... Åhh jag vill kunna klona mig själv ibland.

Cya Anna!

Titta vad jag hitta på wehertit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0