"Lev i nuet"

2011-02-19 / 14:27:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Idag är en sån där dag som är riktigt bra. Jag är glad i hela kroppen och att chatta med sina underbara vänner är inte helt fel det heller. Carro och jag gnällde lite över att lovet är slut snart och att vi inte har hunnit träffa varandra men så kom Carro med en meningen som fick mig att bli glad i hela kroppen "tänk att vi ändå har varandra varenda dag i två och ett halvt år framåt :D:D" ja Carro tänk att vi kommer ha det och förhoppningsvis blir det mer! :) Tänk att meningar elr komplimanger kan förgylla en människas dag. Det är ju helt underbart egentligen.

Igårkväll skulle ju Johanna och Erica komma det blev bara Erica som kom tillslut eftersom att Johanna hade haft sjukstuga hemma hos sig hela dagen så orkade hon inte riktigt komma ner då hon hade fått ta hand om alla, vilket är helt förståligt. Erica kom fram mot tio någon gång efter släktkalset. Vi myste och var lite lagom rädda till en psykopat i Beck. Men det var mysigt. Jag trivs i ditt sällskap vännen!

Idag tog jag sovmorgon sen bar det av till Elins Esplanad. Fick lite kläder av mamma och pappa. Tack så mycket!



Den gråa är en tunika och det andra är vanliga tröjor!

När jag kom hem så gjorde det underbara vädret att det började klia i benen. Så efter lunchen så tog jag hörlurarna och mobilen och gick en sväng. Det var underbart måste jag säga. Det var skönt att bara få vara lite för sig själv om man säger så.



Har faktiskt börjat ta kort med mobilen så att ni ska kunna se vad jag gör på dagarna!


Ikväll bär det av på 40-års fest! Tänker sno en TV för melodifestivalen sen. Men det brukar vara väldigt mysigt och nu var det ett tag sen sist.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0