Valentines day

2011-02-14 / 14:14:34
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Alla hjärtans dag idag. Mysigt värre. Vi brukar inte fira den dagen så värst mkt men lite extra god mat brukar det bli. Sen har jag och brorsan slängt ihop en daimkladdkaka till mamma och pappa som överraskning när det kommer hem från jobbet. Har aldrig gjort den innan men har hört att den ska vara väldigt god ;)

Idag blev det lite längre sovmorgon eftersom att föräldrarna jobbar och att Oskar har åkt iväg till farfar. ( Hej på dig om du läser detta :) ) Sen så åt vi frukost jag och Erik. Resten av förmiddagen blev slapp. Sen nu för en stund sen kom vi hem efter att ha varit och käkat buffen på orient palace. Åhh den är så god fast man blir väldigt mätt. Resten av dagen blir nog rätt slapp. Mamma, pappa och jag ska förmodligen åka och träna men vet inte än hur det blir. Ne nu ska jag sätta på någon film och njuta av livet!

Cya Anna!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0