deppinlägg "typ"

2011-01-09 / 19:50:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
dålig uppdatering idag, förlåt för det men det finns ju vissa sånna dagar med. idag skulle jag tatt tag i plugget men det har ju gått som det har gått. i morse läste jag lite engelska, men jag tänkte jag skulle läsa ut den nu och sen det sista i naturen som jag inte läste igår. det är den jag verkligen har panik över sen gjorde ju inte adam mig lugnare när han trodde det var på tisdag men vi kom fram till att det var torsdag sen så tackar gode gud för det! jag fattar inte varför lärarna ska hålla på att ge massa saker över loven, man vill ju vara ledig någon gång men he icke sa nicke. kan de inte lära sig någon gång????
sen stod städning på schemat en nybäddad säng och julen åkte ut med. sen kom smärtan. och sköööön vad ont det gör. det är det värsta jag har varit med om. pratar om min rygg. jag känner mig som en 70 åring. jag skämtar inte. det är hemskt. det är en smärta som nästan är värre än att bryta benet. det är sjuukt. men på något sätt ska jag väl ta mig igenom det. lipade lite när jag gjorde mig i ordning inför kalaset. för jag kunde ju inte se ut som ett rakel. så det var ju bara till att böja och ha sig när man skulle klä sig. har nämligen varit hos min kusin felicia idag som blev tre år. grattis grattis! blev fika och tårta. mumma!

kände att det blev nästan utav ett deppinlägg så när vi ändå håller på kan vi deppa lite över att det är skola imorgon. ne nu måste jag läsa.




har testat våffeltången nu ett tag och gjorde även det på kalset idag, min familj och släkt tycker det var fint även sofia och louise som jag var med igår. sofia och jag var på handboll med min familj, mer en brottningsmatch sen hämtade vi upp louise som hade tråkigt. vi åkte hit kolla foton, åt mat med min familj, spela spel. kolla tv och tjöta precis som förut. de åkte ganska tidigt pågrund av sofias hjärskakning. det var en mysig kväll :)

Cya Anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0