Förlovnings Dag

2011-01-29 / 15:15:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag. En dag som hittils har flugit förbi ungefär. Vaknade strax efter nio sen så bar det av till stan och sen till mormor för lite fika. Sen hem... och nu har typ hela eftermiddagen gått.. ne det har den väl kanske inte men i stort sett! För det mesta har jag tagit det lugnt idag. Jag är så sjukt trött så det finns inte. Alla prov gör att huvudet står lite på sne om man får säga så.. Har fått tillbaka det flesta resultaten bara samhäll och matte kvar. Svenska är jag så sjukt chokad och glad över. Jag trodde seriöst aldrig att det skulle gå så bra. Men det lönar sig att plugga, antar att det är så man kommer till de höga betygen :D Nu är det inte så mycket prov på ett tag. Bara projektet men det är ju inte bara jag som ska ta hand om det utan två andra också. Jag nämde ju att vi var på en intervju igår. Det gick riktigt bra faktiskt. En timmas information fick vi. Både på band, skriftligt och in i hjärnan! FN är väldigt intressant fast man blir ju lite besviken när man inser att de inte är så aktiva i skövde.

Om någon timma så bär det av till maxi där jag möter upp ett gäng brudar. Närmare bestämt, Carro, Karin och Josse. Senare dyker även Sofie upp. Evelina har jag redan med mig eftersom att hennes mamma är så snäll så att vi får skjuts av henne. Ikväll är det dags för mina föräldrar att vara änglar och hämta mig och Eve. Tack mamma och pappa på förhand. På tal om mina föräldrar så firar de förlovningsdag idag! Det är alltså 17 år sedan de förlovade sig. Mmm tycker om er. Tycker om att se eran glädje och kärlek till varandra. Mina små päron.
På tal om min kväll då så ska vi fixa ihop något käk och sen blir det en ben and jerrys för oss var. Mmmm, det blir riktigt smaskigt. sen ska vi även se 500 days of summer tror jag. Har fått höra att den är grymt bra. Åhh. Det ska bli så mysigt.

Oj nu blev det ett långt inlägg men det var bra. Har ju inte bloggat så mycket denna veckan.

Cya Anna!



Bild tagen ifrån weheartit.com tyckte den passa ihop med mina föräldrars dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0