Just a ordinary day

2011-01-13 / 17:27:06
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
såg att jag hade haft en gästbloggare idag. Vad ska jag säga du vet hur du ska göra för att beröra folk. sitter här med tårar i ögonen. du betyder så oerhört mycket för mig. hoppas att du är medveten om det. som sagt vi har inga barndomsband som binder oss till varandra men de band vi har skapat på denna korta tid binder oss väldigt hårt till varandra. jag vill verkligen att våran vänskap är något som kommer hålla hela livet. älskar dig min tvilling! <3

Eftersom att tvillingar borde veta allt om varandra fick jag idag reda på att min tvilling har blogg. Kanske får ta och snika in där och gästblogga jag med. Får nog ta och komma på några bra ord att skriva först. Henne kan ni numera hitta i mina länkar!

Idag är jag på mycket bättre humör än de andra dagarna kan det vara för att det inte är något prov imorgon som gör att man måste dö i böckerna. Istället umgås jag med Erica. Snart ska väl hon knalla till sig för att laga mat detsamma här sen ska jag promenera med Eve. Fick ju henne att stanna hemma från ishallen nu så bästa att jag håller vad jag lovar :D

Imorgon efter skolan så ska jag ner till stan för att hämta ut min mobil, sen bär det av till mormor för att hämta virknål tillsammans med eve som vi ska ha till mitt hår sen så blir det slingor, film och mys. Becka kommer även dyka upp. Erica hade annat för sig. Blir bra. Ska bli skönt med helg.

Allt för mig idag.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0