Längtan

2011-01-12 / 20:05:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
mina ögon går i kors efter ännu en dag med plugg. jag kommer göra en extremt tidig kväll idag. imorgon bitti så bockar vi för natukunskapen som klar precis som vi gjorde med engelskan idag. Jag längtar så fruktansvärt mycket till torsdag nästa vecka. då är denna jobbiga period i stort sätt över. erica och jag bestämde att den kvällen ska inte ägnas till något plugg överhuvudtaget. Jag ska njuta av mitt liv då. Bara vara, andas för det är knappt så att man hinner göra det. vi bestämmde att vi sätter på en film och umgås för det hinner man inte göra nu.  Imorgon möjligtvis lite men jag måste börja med svenskan. Blä. Skit på skolan. Vi kommer till och med plugga på fredag. Jag eve och becka kanske erica har bestämt att vi ska se troja eftersom att vi ska ha prov på det på tisdag. sen ska samhällen hinnas med. herre jösses. det vi ser fram emot nu är imorgon bitti då detta prov är klart och på fredag då jag överlämnar mitt hår till eve. det ska få lite slingor. lovely! sen nästa torsdag. mmm mumma säger jag bara! jag längtar!!!

Jag vet att jag klagar väldigt mycket just nu men min blogg handlar ju om mitt liv och mitt liv ser ut som en berg o dalbana nu som johanna och eve brukar beskriva det. Funderar på att kanske inte blogga på ett tag. Hmm detta ska funderas på. I alla fall tills denna jobbiga period i skolan är över. Nu blir det sängen så att jag är pigg imorgon.

Cya Anna!



Jag saknar dessa kvällar med mys och härliga vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0