Life has made a turn

2011-01-31 / 14:09:25
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej svejs!

Hemma efter en relativt lugn dag i skolan. Det enda ansträngande var nog engelskan där vi skulle skriva en inlämmning om varför vi inte ska äta mer kött i en hönas perspektiv. Det gick väl sådär. Men jag fick reda på att jag låg på ett VG i engelska i alla fall. Göttans!! Sen hade vi svenska där vi fortsatte med projektet. Sen ni mina vänner så anländer vi till lektionen som har gjort hela denna dag till en av de bästa i mitt liv. Nämligen att jag Anna Hermansson var bäst i min mattegrupp med 48,5/55 asså det är helt ofattbart!! Jag fattar seriöst inte.. Jag som alltid har haft jobbigt med matte. Jag är i fullständig chock. Jag hade aldrig föreställt mig detta. Så nu har jag bestämt att jag ska banimej lyckas med matte. Jag ska föra min pappas talang vidare. Jag ska visa att jag också kan!!! Så detta ska nu firas bestämde jag och mamma över telefon. Jag ska baka en riktigt smarrig kaka. Vad, det vet jag inte än ;) Men smarrig ska den vara. Det bästa med denna dag med är att jag inte har en enda läxa!! ÅHH livet leker!! Så idag tänker jag njuta, vila min rygg och bara njuta av de goda av livet. Lite mera greys och one tree hill. Det tycker jag att jag förtjänar! :D :D

PS: Karins spellista på spotify är helt underbar. Love it!

Cya Anna!


I'm so freaking happy!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0