Lördag

2011-01-15 / 15:46:28
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej på er därute!

Idag var det tänkt att vi skulle dra iväg och ta några åk i falköping men så blev det inte för när vi vakna var det snöstorm typ så att vakna tidigt för att inse att det inte blev någon skidåkning var inte okej. Men vi bestämde oss för att åka och bada istället. Så pappa, jag, erik och oskar drog iväg. lagom mycket folk. blev en hel del åk i rutschkanorna med en pappa som fuskar hela tiden så ;) men det var mysigt och kul. vi åkte sedan vidare för att hämta upp mormor. även in på coop extra. sen hem och äta lunch. en bra start på en bra dag.

igår som sagt så var det dags för mitt hår att få lite färg. evelina hade fått äran till detta uppdrag och vet ni vad hon lyckades finemang. i min mening, det syns väl lite på vissa ställen men helt okej! Jag är mycket nöjd så jag får lov att tacka min fina vän!<3 senare på kvällen dök rebecka upp och det blev mys med tv tittande och lite smaskigheter. tjöt blev det även och musik. ni är väldigt fina.

idag bär det av mot nästa vän, erica. där kommer även alla andra befinna sig. mysigt värre. sex and the city marathon hörde jag talas om, kan ju bli kul tillsammans med grabbarna ;) det brukar ju inte sluta fel. kom även på nu att jag inte har något smink och håret kanske man ska fixa, måste även hinna läsa svenska. hektiskt liv just nu.

Ha en fortsatt fin lördag gott folk!

Cya Anna!



Bild hittad på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0