Nya Tag

2011-01-25 / 20:01:04
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
sitter och kollar alla andras bloggar så att jag glömmer min egna. hehe inte så bra gjort. men men. dagarna rullar på. skola på skola. nu har även projektarbetet dragit igång och jag måste säga att jag trivs väldigt bra. Adam och Erica är bra kompanjoner! :D idag efter skolan så drog jag hem till mormor och plugga sen så fick jag ett gymkort av mina föräldrar. Tack så hemskt mycket! Så imorgon ska evelina dra igång med mig.. Får se hur detta går. Men jag ska tänka positivt. Kanske kan komma igång med träningen igen det var ju bara så där 3 år sen jag körde seriöst!!! Skärpning anna!! Så nu nya tag..

På fredag är det kursprov i matte :S ne nu är det snart handboll. och gammal handbollspelare som man är så går ju inte det att missa!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0