sista veckan

2011-01-03 / 13:28:34
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tjingeling!

2011 fortsätter med stormsteg. sista veckan innan skola igen. låter inte kul i mina öron. jag skulle gärna kunna vara ledig ett tag till. sova. drömma. bara vara. så det är det jag tänker göra sista veckan. skapa dagen. crea diem.
idag vaknade jag 10 och var hemifrån 11. åkte med mamma till elins. kollade lite, hämtade mediciner. åkte till mormor och fika. en bara början på dagen tillsammans med mamsen. bestämde även med mormor att jag åker och spenderar natten där imorgon. tänkte att det kunde vara lite mysigt. nu ska jag snart ta bussen in till stan tillsammans med eve. gå runt och kika lite. får se vad som händer sen. hon ska ju på yoga klockan åtta. kanske tar och träffar min tvilling som vi blir kallade. hon är efterlängtad! ne nu måste jag kila. vi hörs.

Cya Anna!



Detta är min tvilling enligt eve. kan nog vara så att jag och eve är lika mycket tvillingar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0