Skara here i come!

2011-01-23 / 10:27:11
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
God morgon världen!!

Linda stanna en natt till. Åh denna helg har varit så grymt mysig. Filmer, spel, god mat, choklad, popcorn, bio, flum. Vakna långt in på nätterna, sjukt trötta. Precis som vanligt igen. Det är vi. Helt knäppa. Men jag tycker om dig så sjukt mycket i alla fall.

Idag ska vi göra oss i ordning och sen är det en långpromenad på schemat sen så sätter vi oss i bilen för att åka till skara och säga hej då. Då tar jag med mig familjen till farfar. vi ska tydligen ut i skogen och mysa. Grilla korv kasta lite snöbollar. Nice price. Det är även handboll ikväll. Vet inte om jag ser den hemma elr hos farfar. Vi får se.

Kanske bloggar ikväll.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0