Sunday

2011-01-30 / 17:11:22
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
En härlig söndag har snart gjort sitt. Inget plugg. Bara njuta nästan. Jag tror jag går och skjuter mig snart. Ryggen tar kol på mig. Jag hoppas att jag får några bra övningar från rehab på torsdag. Idag har jag faktiskt tränat, kanske tog i lite för mycket för ryggen men jaja. Sen så bar det av hem en härlig dusch och sen gick jag upp till johanna och vi snacka och bara mös. Vi skulle även försöka göra chokladbollar vi misslyckades helt!! Fullkomligt. Kom fram till att det var nog smöret sen. Eve fick komma upp och kolla på vårat mästerverk. Helt död var vad hon var. Sen skulle ju handbollstjejerna kolla på handboll och då pös simtjejen iväg. Arga blev vi efter en förlust. Jaja life goes on!
Det bar av hem och nu står min far och lagar trerätters helt chokad är jag men vi ska få hans berömmda köttgryta som hans egna dotter aldrig har smakat! Det blir spännande! :D Resten av kvällen blir chill, lite greys tror jag! Love that!

Just det igår var jag ju ute i dälderna och gotta mig med mina helt underbara vänner. Det var riktigt mysigt. Pizza, glass, bus, tjöt, promenad. Karins telefonsamtal. ÅHH vad jag tycker om er!<3
Imorgon är det skola igen.

Cya Anna!



Kommentarer
Postat av: carro

kram på dig anna, det var en asbra kväll igår!! :D <3

2011-01-30 / 19:13:00
URL: http://whitewall.webblogg.se/
Postat av: Karin

och vi tycker om dig väldigt mkt anna!

2011-01-30 / 23:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0