Turen på min sida

2011-01-20 / 20:21:57
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
äntligen är denna dagen kommen. jag har längtat något fruktansvärt!! dagen då de värsta proven är över. Halleluja!! Så idag har detta firats tillsammans med eve och erica. vi tog bussen till erica efter skolan och gjorde kladdkaka och drack fanta. mys och tjejsnack. jag är så sjukt glad över att jag har er!! sen så bärde de av hemåt för att jag hade lovat min mor och far middag och den blev grymt lyckad. en wok. men innan jag kom hem ja då trodde jag min sista stund var kommen. vi kommer ut på vägen upp mot mig (jag och eve) så hör jag bara hur det prasslar så ser jag något röra sig i skogen och ut hoppar en stor ÄLG!!! fattar ni elr jag fick ju hjärtklappning. men den sprang bort lika fort som den kom.. tur det annars vet jag inte vad jag skulle gjort.. tänk om den hade kommit mot oss. jag hade ju sprungit för livet.. man har tur ibland alltså. sen så skulle det ju lagas mat då det blev en wok som blev grymt omtyckt. Jag kan också laga mat alltså inte bara eve ;) sen ringde linda och vi har nu bestämt att hon kommer in till skövde imorgon. kommer bli mysigt att få träffa henne igen. resten av kvällen så ska jag slappa. lånade "the holiday" från erica kanske blir till att sätta på den.. har just nu även gyllene tider nostalgi så gamla godingar spelas just nu :) har inte så mycket mer kul att berätta nu så jag får återkomma.

Cya Anna!

 
 Linda på midsommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0