I love Hjo

2011-07-17 / 17:31:43
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Att göra roadtrips i skitväder är inget jag rekommenderar. Min lilla lillebror och jag fick för oss att vi skulle hitta på något mysigt bara han och jag så vi bestämmde oss för att åka till Hjo. Vi hoppar på bussen och när vi väl är på så börjar de regna det lättar och vi kör på vår idé att köpa lite mumsigt fika och sitta i hamnen. Vi köpte fikat sen börja de spöregna. Bussar från Hjo gick det inte allt för ofta och min skam av att dragit med brorsan ut i detta väder blev stor. Till slut såg jag att en buss till Skövde skulle gå precis så vi börja springa till den. Roadtrippen blev inte lång. Vi tog vårat fika och åkte hem och mös till det i soffan med en disneyfilm. En mkt bra eftermiddag! Mamma har fått för sig att hon ska göra trerätters och jag säger inte nej. Ikväll ska jag förmodligen träffa en oehört underbar brud vid namn Erica.
Igår så skrev jag att det blev kvalitetstid med mamma och det blev det men det var efter grabbarna åkte och spela golf. För innan det så intog jag och Erik våran storasyskon roll till Oskar och åkte med till äventyrslandet i Götene. Inget att ha men det var gratis.
♥♥♥
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0