Magont

2011-07-20 / 16:35:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen starta bra, en lång promenad med päronen på morgonkvisten och en god frulle. Gick iväg till Erica och vi satte kurs mot stan. Köpte mig en marinblå långklänning och en ring. Det blev även en sallad på gräddhyllan. Det var strax efter det magknipet börja komma. Tror dock inte att det var pågrund utav maten utan den härliga tjejvecka som vi alla upplever. Så nu ska jag krypa ner under en filt och försöka sova lite.
Ikväll blir det grillning med tha familia och sen vet jag inte. Vi får se, har man sommarlov så tar man dagen som den kommer.
Cya Anna!
Pappa och jag påväg upp i Atmosfear på Liseberg. 156 m upp i luften. Pappa sitter i vitblårandig tröja och jag bredvid! En grymt häftig känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0