The days you remember

2011-07-15 / 18:30:42
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Natten spenderades hos Evelina med Johanna också. Evelina och jag lagade god mat igår och Johanna joina strax efter. Det blev en mysig kväll med filmtittande. Somna någon gång efter halv tre, tog dock lite tid. Idag har vi tre lunchat på thai thai, varit på maxi och handlat lite gott inför ikväll då vi lagar en god middag, Erica kommer även dyka upp. Blir nog en toppenkväll med mina favoritbrudar!
Igår tog jag sovmorgon sen skulle grabbarna spela golf så mamma och jag åkte iväg på en mysig tur då JAG körde bilen. Hela 14 MIL körde jag. Jag är väldigt stolt över mig själv och jag tycker det är väldigt kul. Vi köpte med oss lite smaskigt fika och myste i Forsvik. Älskar dig min fina mamma!♥
Cibatta med kräftröra som hade lite smak av vitlök.
Forsvik!
Nu ska jag åka upp till brudarna igen vet inte om jag vågar dock, de smidde massa planer och med dem vet man aldrig. Jag får väl en hink med chokladpudding på mig när jag kommer in... Wish me luck!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0