Livet leker

2011-06-16 / 08:34:26
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det härliga vädret är äntligen här, strålande sol utan ett enda moln. ÅHHHH UNDERBART! Idag är det näst sista dagen i skolan brukar gå 8-16 i vanliga fall men idag blir det 9.35-12.15 jag klagar inte. Tänkte jag kunde åka hem och sola innan den årliga avslutningen är på Vasa. Snacka med Johanna igår och vi kom fram till att det känns väldigt konstigt att man själv inte står där i år. Jaja alla växer vi ifrån det förr eller senare.  Kan knappt fatta att jag redan gjort ett år på Västerhöjd, att jag har fått lärt känna alla dessa fina människor. Ibland undrar jag om jag verkligen förtjänar att ha alla dessa underbara människor i mitt liv, vad har jag gjort för att förtjäna det? Jag är oerhört glad i alla fall att jag har lärt känna er och jag har fått dessa minnen med er och jag hoppas att det blir fler!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0