Love life

2011-06-28 / 17:15:49
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det blev en dag på stranden med kusinen och Erik. Mkt trevligt och skönt. Att sola och bada är verkligen livet. Det kanske inte är lika skönt nu när man sitter här röd som en tomat och ska till kusten imorgon och bada men jaja. Such life! Maria ringde halv tio, jag vaknar med ett rus. Hon ger igen nu efter alla gånger jag har väckt henne. Vid elva satt vi i bilen tillsammans med brorsan redo för en dag i Örlen och så blev det. Varmt och vindstilla utan ett moln på himmlen. Mitt första dopp blev taget och kallt var det men avsvalkande. Om någon timma åker jag och Johanna och shoppar inför imorgon. Imorgon klockan 05.57 rullar tåget med riktning Kungshamn och Evelina. LIVET LEKER!!

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0