Midsommer and Weeding

2011-06-22 / 12:16:08
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hur packar min inför en midsommar helg med bröllop och andra äventyr? Jag får panik, vet inte vad jag ska slänga ner för jag vet knappt vad vi ska göra. Åhh det får väl bli lite av allt men åh....
Idag har jag hunnit med oerhört mkt saker, städat hela huset, ätit en underbar god frukost, tatt en långdusch och tatt hand om tvätt. Visst ät jag snäll mot mina päron? Resten av dagen blir fortsatt packning, ska åka med mamma och handla lite inför vad vi ska ha med oss och sen ikväll åker vi och hämtar den andra bilen då vi får köra på två bilar upp. En tjejbil och en killbil. Nice!
Jag LÄNGTAR till att få komma härifrån ett tag och det innebär även tomt på bloggen i några dagar om jag inte kommer åt kusinernas datorer. Men det kan vara skönt att släppa allt lite.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0