Njuter av livet!

2011-06-05 / 14:44:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej på er!

Gör ett snabbt inlägg då jag snart ska dra med familjen + mormor ner och titta på brorsan då han står i mål för 95:orna. Hoppas att det går bra för dem!

Sverige visar fram sina bra sidor med vädret och man kan inget annat än att njuta utav det. Igår var dagen då vi skulle få våran överraskning, halv tio rullade bilen hemmifrån mot Skara. Vi barn hoppades ju på Liseberg men pappa fortsatte köra mot Lidköping. Men i korsningen ut mot stora vägen svänger han ner mot Skara igen och ut på E20. Våra förhoppningar kom tillbaka. Men mamma börjar snacka om klättring och färgor. Så inga lugna barn i bilen. Men vi kör förbi Alingsås och rullar in i Göteborg, hela vägen fram till Scandinavuim. Mamma säger "Nu ska vi ha kul i några timmar" Vi skriker "Liseberg!" Rätt. En hel dag på Liseberg med familjen, det var mysigt och vi åkte i stort sett allt. Själv övervann man sin rädsla genom att åka Atmosfear två gånger! Så stolt över mig själv.
Det var en härlig dag och mysigt hade vi! Jag älskar min familj!

Igår när vi var på Liseberg så fick vi ett sms från faster där det står att vi har fått en liten kusin, en pojke! Grattis grattis. Så nu ska jag be mamma och pappa att vi ska åka och hälsa på lillgrabben någon dag!

Nej mamma ropar, bäst att dra!

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0