Midsommarhelgen

2011-06-27 / 17:10:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
På hemmaplan igen. Har dock varit det i ett dygn nu men igår orkade jag inte blogga. Det är skönt att vara hemma igen. "Borta bra men hemma bäst" Ett uttryck som stämmer oerhört bra! Vi har haft det bra trots vårat boende som var en mardröm. Om inte värre än en mardröm. Det var tur att föräldrar + mormor var med som vet hur man städar annars vet jag inte vad jag skulle gjort. Men vi var ju inte så mkt i boendet utan det var bröllop och åkturer lite var stans så det gick trots allt. En sammanfattning av helgen skulle bli suverän trots boendet. Jag har fått träffa min släkt och bara komma hem ifrån ett tag och det var väl behövligt.
På midsommarafton så var det dags för det stundande bröllopet mellan min kusin Josefin och hennes numera make Sebastian. Åh det var så underbart fint, det var som en kärlekssaga som man ser på film. Dessa två passar så bra tillsammans och man ryser i hela kroppen då man tänker på deras kärlek till varandra. När de hade sagt ja till varandra i kyrkan så skulle systern till Sebastian sjunga och Josse börja gråta stora floder. Sebastian stod bredvid och torkade hennes tårar. Då brast jag helt och hållet. Hela kyrkan böla och det var inga torra kinder på talen som kom senare på kvällen heller. Det var en midsommarafton som gick i kärlekens tecken och den var perfekt. Min längtan efter att själv hitta någon och vara kär i blev INTE mindre efter den dagen. Ännu en gång ett stort grattis kusinen!♥
Torsdagen:
Stora Hammarsundet!
´
Syskonen på promenad!
THE WEEDINGDAY:
Sebbe!
Tårarna börja komma och sluta inte förens det var slut ungefär!
Kyss(arna)!
NYGIFTA!
Bröllopstårtan som min kusin Felicia gjort!
Johan och Josefin. Fick inget kort på Sebbe och Josse då jag filma hela deras dans.
Mamma och pappa.♥
Avslutar med detta kort. Det tar oerhört lång tid att lägga upp men tyckte det var värt det. Vi had en mkt fin dag. Det lär bli en dag jag sent kommer glömma. Nu om en stund så ska jag åka och kolla derby Våmb-Skultorp sen blir det nog en lugn kväll. Planerna för denna vecka är inte så mkt mer än att Johanna och jag ska åka och hälsa på Evelina på kusten.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0