Blickar tillbaka

2011-06-07 / 20:01:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Skolan är igång igen och vi går mot sommarlov måste bara säga att det känns helt underbart, det tog verkligen emot i morse då man var tvungen att gå upp. Men men nu ska vi inte klaga. Dagen i skolan gick fort, film i hörsal D och regnet visade sig på golvet. Illa illa. Vi stannade kvar och jobba, det blev längre än tänkt då regnet och blixtrarna låg rakt över skolan. Sen blev det en cykeltur hem med Erica.

Resten av eftermiddagen har varit lugn och skön, kollat på en film som jag inte fick se klart då lillbrorsan satt som en hök och det tyckte ju inte mamma om så ikväll ska jag slappa framför TV:n med filmen och Days. Ett program som jag började gilla då jag låg hemma med mitt knä. Tänk att det har gått tre månader på fredag sen jag opererade mig, det är helt ofattbart. Det känns bättre och bättre men det är en skada jag kommer få leva med, jag kan exempelvis inte sätta knät i maximalläge, det vill säga att sitta på huk. Att stå på knäna går inte så bra det heller men men... Allt för att man snubblar i en värmestuga, ibland undrar jag varför jag inte stämde dem men antar att jag inte är den personen som vågar. Men kommentaren till mamma då hon sa att jag hade ramlat och hon ville ha pengarna tillbaka "Oj det var inte första gången" Nehe gör något åt saken då... Jag ska inte klaga men det är lite frusterande att man inte gör någonting åt problemet och folk fortsätter att skada sig. Men men life goes on!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0