We made a promise we swore we'd always remember

2011-06-08 / 21:40:25
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
En härlig sovmorgon, en redovisning, treor i extas, en rehabsträning och en fotbollsmatch senare sitter jag här och andas ut. Dagen har rullat förbi, treorna var utklädda och hade stafetter. De var verkligen i extas de sprang och sjöng "vem vill gå i ettan nu?" Vad tror ni, ingen vill det. När man ser alla dessa människor och hur lyckliga de är så får det en att längta ännu mer. Det kommer nog bli en dag man sent kommer glömma.  Annars har det varit rätt chill dag, åkte till rehab efter skolan och la på ett extra kol det gjorde att jag sen var helt mörbultad men det är ju så det ska kännas. Erik hade match ikväll så jag hängde på, det var skönt att avsluta kvällen i solen särskilt när det blev vinst.

Imorgon blev man ledig hela förmiddagen då samhällen, naturkunskapen och engelskan försvann. Sen är det även vår sista dag för denna veckan eftersom att det är student på fredag. Det gillar vi, ska med mamma ner till stan hon hade lite ärenden. Ska även försöka få henne att hitta en bikini.

Annars så rullar livet på, på fredag tar ju treorna som sagt studenten så då ska i alla fall jag Evelina och Becka ha en mysdag, kolla kortege och fika lite. Lördag ska kusinen firas på dagen och det ska jag troligtvis hänga med på sen vet jag inte och på söndag är det bal och då tänker jag och Evelina stå bänkade för att se alla fina människor.

Cya Anna!

weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0