Biblitotekshäng

2011-03-30 / 10:27:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Som sagt så sker det ju inte så mycket här på veckorna. Vill ni veta anledningen Västerhöjd dränker mig i arbeten. Men kollade just mina bildinlämmningar. SCORE!! Det gjorde min dag eftersom att jag var väldigt skeptisk till den i början med tanke på att jag skulle till rehab klockan åtta då jag har sovmorgon till 10.50 i vanliga fall. INTE okej, men det gick bra! Cyklade idag för första gången, kändes jättebra och fick även massa övningar så dit drar vi på fredag igen. Annars då, jo livet knallar på. I helgen är det inte så mycket planerat har snackat med Johanna om fredag men har inte riktigt uppfattat vad vi bestämt så Johanna när du ser det här så kan du väl höra av dig. Har även börjat få längtan efter Sofia så får nog ta tag och söka upp henne någon dag. Ne nu ska jag gå tillbaka till studierna.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0