Dagen jag sett fram emot

2011-03-13 / 11:14:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Nu är jag igång igen med bloggandet. Idag är det söndag och det innebär för min del att man ska slappa och ta det lugnt. Till viss del ska jag göra detta men jag måste även vara lite duktig och det ska jag vara tillsammans med min underbara vän Erica som är så saknad!! Vi måste nämligen göra lite engelska då vi har filmreview imorgon. Esh det klarar vi. Men efter att vi har varit duktiga och gjort den så ska vi baka, få god söndagsmiddag av mamma och bara vara med varandra. Plus att jag ska ha korsförhör på denna dam. Ett stort ett!! ;)
I eftermidag/kväll kommer förmodligen farfar svänag förbi med. Det ser ut som en bra söndag detta. Ikväll kan jag rekommendera er en riktigt bra film på ettan klockan nio. Nämligen Män som hatar kvinnor. Se den!!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0