DaGENS Hjältar

2011-03-03 / 21:06:57
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag vet att jag inte har varit inne på evigheter. Men veckan har verkligen gått upp och ner, ena dagen är det bra andra dagen fullständigt åt skogen. Typ som i tisdags då läkaren hade ringt mamma och sagt att de sett något och fått funderingar på operation. Just den dagen var inte bra. Vet inte hur mkt jag grät. Grejen är ju att de är bra att de kollar upp det och så men jag är fullständigt livrädd för operation. Jag vill inte sövas. Men alla i min omgivning har fått mig att se positivt och igår var en bra dag med. Var hos sjukgymnasten och det gick riktigt bra så nu är det bara att vänta på sjukhusets dom. Puhh.

De senaste dagarna har bestått utav skola och lite plugg. Igår kväll åkte jag bil med mamma. Det var grymt mysigt. Lyssna på musik och bara prata. Jag gillar dig mamma trots mina utbrott. Idag var det skolan från åtta till fyra, blev inte alls en seriös dag. Först instäld samhäll och sen inställd tyska och på bilden gjorde jag ju inte så mkt direkt. Efter skolan tog jag med mig min vän till staden. Erica skulle kolla upp lite saker om hennes gitarr. Hon ska nämligen bli proffs nu och sitta och klinka för mig. ;) Efter detta skulle jag hitta en väska och jag tror jag har gjort det. Så den ska mamma gå och köpa till mig imorgon. Sen gick vi till donken i väntan på mamma. Blev ett litet mellanmål där. Det var mysigt att spendera eftermiddagen med denna vän. Du betyder väldigt mkt för mig och att du stöttar mig på det sättet som du gör, det gör att dagen blir enklare att ta sig igenom. <3 Du är bra. Nu är det inte bara så att det är Erica som stöttar mig utan alla min underbara vänner. Måste tacka för erat stöd under denna tid. En som förtjänar ett extra tack idag är Sofie som räddade min plånbok. Thank god! Så dagens hjältar blir Erica och Sofie. Känn er nöjda tjejer.
Nu blev det för långt kände jag och jag måste försöka ta mig i säng så att jag är fräsch i huvudet inför prov imorgon. Första matte B provet. Rysningar får jag när jag tänker på det.

Cya Anna!

Slänger in en bild på tjejerna. Bara Becka som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0