Glöm det onda och se det goda

2011-03-19 / 10:14:47
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Godmorgon gott folk!

En lördag står vid vår dörr och jag är vaken. Anledning mamma väckte mig och fråga om jag ville äta frukost med min familj. Så jag gjorde det. Så nu har jag ätit en god och mysig frukost med familjen. Som sagt lördag. Lördagarna hittils har bestått utav melodifestivalen så därför känns det väldigt konstigt att det inet kommer göra det. Idag evt jag inte vad som händer än det var prat om att vi vänner skulle hitta på något men jag vet inte om jag kommer orka. Har fått så himla ont i huvudet och så. Så vi får se vart denna dagen slutar för madamen. Förhoppningsvis på ett ställe jag trivs.
Just det igår var det ju "rent" som stod på schemat. Den var bra men jag hade nog förväntat mig mer av den plus att jag inte fatta så jättemycket. Men den var bra. Särskilt andra akten. Den gillar vi. Efter tog jag bussen ut till mina föräldrar som lånade mormors lägenhet för kvällen. Blev inte så långvarigt där men det var mysigt att avsluta kvällen med mina päron. Så jag får lov att tacka allt folk som gjorde min dag igår.

Cya Anna!

Fick bli en bild på tre fina tjejer. Josse, Karin och Carro. Tycker om er! <3

Kommentarer
Postat av: carro!

åh anna, tycker så mycket om dig!!!:D<3

2011-03-19 / 10:46:29
URL: http://whitewall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0