Keskiviikko

2011-03-16 / 09:45:49
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tjenixen!

Blev ett långt inlägg igår men det var skönt attt skriva lite. Idag är det ingen bra dag. Jag är trött, jag har ont, duschen var inte ens njutbar och nu ska jag till skolan snart. Jag vill inte känner jag idag. Bara ligga hemma och slappa. Jag hoppas att Kristina inte skulle komma på matten för då innebär det två lektioner för min del och det ska jag nog klara av. I eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer men jag är väldigt sugen på att träffa Evelina lite men vi får väl se.

Imorgon är det en vecka sen operationen och jag har börjat känna lite skilland men det känns som att jag aldrig kommer få tillbaka mitt ben helt och hållet igen. Hoppas rehab kommer hjälpa.
På fredag ska jag även gå på teater tillsammans med kompisgänget. Rent står på planeringen. Har hört att den är grym så det ska bli kul.

Cya Anna!

Bild från avslutningen på vasa! 9 Delta 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0