Lördag

2011-03-12 / 17:56:08
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej på er!

Evelina tror jag har varit i farten lite då jag bad henne om hjälp med min header men det gick inte så bra tydligen så jag får be Becka snällt någon dag.  Ja jag slappar så att vi ska kunna hitta på något tillsammans någon dag! ;) Jag tycker om dig med Eve!

Som sagt jag är vid liv. Torsdagen gick bra trots att jag var livrädd. Tårarna rann av rädsla men allt gick jättebra. Jag var där vid tio och jag sövdes cirka kvart över ett och vakna kvart över tre. Denna operation skulle inte tatt så lång tid men innan man gick in mitt knä så trodde man att det bara var brosk men när man kommer in så upptäcker man en kraftig blödning så man blev tvungen till att koppla in en slang och suga ut blödningen. Operation gick fläckfritt och tack vare alla medel för magen så kunde jag åka hem cirka en timma efter att jag vaknat. Jag måste säga att de som jobbade inne på Falköping dagkirurgi var helt underbara. Trots min rädsla så fick de mig att tänka på annat och att skratta. Mamma och mormor var med mig hela dagen. Dagarna efter operationen nu har gått bra, jag har inte haft något illamående. Har bara vara väldigt slö. Så igår var jag hemma och bara slappa. Maria dök förbi med Joakim. Det var kul att äntligen få träffa honom. Idag så är mormor här och stannar över natten. Vi har nyss avnjutit förrätten, en västerbotten paj. Den var väldigt god. Så snart väntar resterande rätter. Blir nog en mysig kväll. Det är ju mellofinal också. Se där ja, kvällen är nog räddad.

Imorgon ska Erica och jag ha en dag bara för oss själva. Inhandla något mumsigt och så. Blir perfekt! Har saknat henne nämligen.

Cya Anna!


Så här ser det ut just nu. Innan jag fick se detta i morse för första gången trodde jag att jag skulle svimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0