Domenica

2011-05-08 / 15:40:51
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det är så himla skönt att sommarvärmen är här igen. Denna helgen har jag utnyttjat värmen till tusen och nu känner jag att det börjar göra lite ont på kroppen. Men vill man vara fin får man lida pin.

Idag har jag hunnit med väldigt mkt. Startade morgonen med gymmet. Kändes väldigt skönt att sätta sin fot där igen, det var 6/3 som jag var där sist, så tack för det knät. Dock känndes det ju och man kunde inte ha samma vikter som man har haft innan men en dag ska vi komma dit igen. Väl hemma städade jag hela övervåningen. Det var tänkt att vi skulle åka till mormor men mamma och pappa hämtade hit henne istället. Gissa vad hon tog med sig? En rabarberpaj. Åhhh jag har längtat efter den sen dess att jag fick höra att vi skulle äta det idag.

Ne nu ska jag fortsätta att njuta av de sista timmarna på denna helg.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0