I love you

2011-05-25 / 20:49:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Idag har det inte hänt så mkt. Hade en sovmorgon till 10.50. Illgött, han med massor. Äta en underbar frukost, träna för första gången på löpbandet efter operationen, plugga och titta tv. A wonderful morning!
Resten av dagen har det inte hänt så mkt på, pluggat naturkunskap mest. Men imorgon är provet gjort och jag lämnar boken i skolan men istället tar vi med matte och lita annat smått och gått hem!!!!! Håll ut Anna, snart är det över!!!
Har inte så mkt mer att säga idag men jag har känt för att lägga upp en massa bilder på mina helt underbara, bästa och snygga kompisar så jag kör på detta.♥

Cya Anna!

Ni är mycket fina och OERHÖRT bra vänner! Ni finns alltid där för en, oavsett vad det gäller! Jag är så himla glad över att jag har fått chansen att lära känna er och att jag får umgås med er. Trodde inte att det fanns så underbara människor. Ni är bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0