Proud daughter and granddaughter

2011-05-12 / 19:25:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Idag när vi sluta skolan så insåg vi helt plötsligt hur mkt vi har i det sista nu. Jag tänkte liksom nej men det är lugnt men det slog mig nu hur mkt det faktsikt är så jag kunde inte riktigt bara sitta på arslet när jag kom hem så tyskan är nu klar, känns riktigt skönt för det är den jag var mest orolig för. Fast jag vågar dock inte skicka in den men jaja. Nu ska jag sätta upp tält med familjen, kan bli intressant att se vem som kommer argumentera mest. Det är inget tält som vi ska sova i utan det är ett partytält eftersom att vi ska ha konfirmation här på lördag. MÅ GUD VARA MED OSS I VÄDRET!!
Imorgon är det bara girls i huset, yey! Grabbarna drar nämligen iväg på VM i plöjning kanske inte låter så intressant men i familjen Hermansson är det en väldigt stor sak då både min far och min farfar har varit otroligt duktiga i detta och själv tycker jag det är coolt att det inte är som alla andra sporter som exempelvis handboll och fotboll. Sen får alla andra tycka och tänka hur det vill men jag är stolt över min far och farfar.

Nej bäst att hjälpa till!

Cya Anna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0