Sometimes everything changes

2011-05-06 / 14:34:13
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja bloggen kommer lite i andra hand just nu, det finns lite annat att priotera. Igår så var jag i skolan på två lektioner sen sa kroppen ifrån. Kände bara hur huvudet inte hängde med. Åkte hem och kroppen var helkonstig. Den typ bara var där. Sov i tre timmar och skulle försöka laga mat men det gick inte så bra så jag fick be Erik om hjälp. Tack brorsan!♥ Det är äckligt när det blir sådär, mamma tyckte väl kanske att jag skulle vara hemma idag men jag bestämde mig för att umgås med mina vänner lite. Så så blev det. Vi får väl se vart detta tar vägen nu, mamma och pappa har en teori och det gillar jag inte men men. Kroppen säger ifrån och då får man lyssna.

Nu i eftermiddag ska jag bara ta det lugnt, tänkte sätta mig i solen lite tror jag. Ikväll så ska jag äta middag med familjen, det var ett tag sen vi alla gjorde det. Sen drar jag till Eve där vi kör mys för hela slanten. Vi tänkte även kika förbi Johanna lite. ;) Det blir nog fint. Imorgon så ska vi göra massa ärenden inför konfirmationen nästa helg.

Innan vi lämnade skolan idag så blev det kramkalas då Carro och Josse beger sig iväg på nya äventyr nästa vecka, inget mindre än Tyskland. Jag hoppas att ni får det bra och att ni tar hand om er. PS: Undvik den svarta taxin, ni vet ju liksom hur de ser ut nu via mig ;) Kommer sakna er tjejer men som Carro sa på bilden, vi ses ju om en vecka och tre dagar!♥

Cya Anna!

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0