Sommar

2011-05-07 / 16:14:19
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jösses klockan är redan fyra. Vart tog denna dagen vägen?
Jo fotbollsplanen och staden. Dock gick det inte som jag ville på stan men men. Vi får försöka fixa det i veckan! Resten utav dagen vet jag inte vad som händer men jag själv känner nog lite för en hemmakväll. Men vem vet vad som händer spontana saker är ju roligt det med, precis som igår. Eve var här och vi satt och tog det lugnt, jag tittar ut genom fönstret och där står Adam, Josse och Carro. Mycket fina vänner som var varmt välkomna. Spontant=kul!

Ne nu ska jag njuta av solen. En underbar sommardag kan man säga att vi har fått och ikväll vet jag att grillen ska tändas. Livet kan inte bli bättre just nu!

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0