Start på en ny vecka

2011-05-02 / 16:29:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tänkte blogga igår men så blev det inte riktigt. Jag var nämligen den perfekta systern som offrade hela sin söndag för att titta på sin bror i KYLA utan dess like. Fy säger jag bara, inte okej! Men men det blev gjort och täcket var gudomligt när man kom hem på kvällen.

Idag har det varit skolan, ganska slappt. Fick tillbaka svenskan, SCORE! Big time! Blev oerhört glad och det känns som att allt går åt rätt håll för tillfället. På lunchen bestämde jag och Eve att bojkotta skolans mat och käka på orient palace istället. Det är väldigt gott där måste jag får säga men man tappa matlusten när skitäckliga killar satt och stirra konstant tillslut blev man lite rädd och vi slängde på oss kläderna för att springa till rehab och fixa en grej. Ut vi kom och gissa vilka vi såg jo killarna. Shiit. Eve började typ springa men de försvann och lika så vi. Det blev en mycket trevlig eftermiddag på stan med Eve, jag hittade en bikini fast jag är lite tveksam. Men ett armband och kolligeblock fick följa med hem. Nu ska jag skriva in lite saker i budgetuppgiften och sen vet jag inte riktigt. Blir nog en lugn kväll, kan behövas efter helgen.

Cya Anna!

weahertit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0