Sunrise

2011-05-10 / 19:50:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Se där ja, inläggen från söndagen kom upp tillslut. Trevligt trevligt.
Idag har Sverige visat fram sina fina sidor. Vädret är helt underbart, nästan lite ofattbart då det snöade förra veckan. Men jag säger inte nej tack till det!
Dagen har spenderats i skolan, det kändes som att den aldrig skulle ta slut men 14.10 hade vi gjort våran sista lektion och vi kunde få åka hem. På förmiddagen var det nationella i engelska. Hoppas att det gick bra!

Jag har inte så mkt mer att säga idag utan det får räcka så här. Anledningen är förmodligen att solen har tagit min sista energi och jag vill ha mat. Men maten ligger på grillen så snart.

Cya Anna!

Min nya klänning! I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0