Senaste nytt

2011-05-29 / 20:25:26
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagar & timmar flyger förbi och man vet knappt vad det är för dag längre känns det som. I alla fall för min del nu de senaste dagarna, har haft fullspäckat schema men kul har det varit. Sådär kul att man glömmer bort allt för ett tag som exempelvis blogg och facebook. Då tänker nog vissa "är hon knäpp elr?" särkkilt då det gäller fejan men ne det är jag inte, det var välbehövligt och skönt. Tänkte köra lite dag uppdatering med bilder.

Fredag: Skolan först till 13.25, sen drog vi tjejer alltså jag, Eve, Erica, Karin, Becka och Josse hem till Karin för att ha cupcakes bak med devärse stopp innan vi anlände till Karin. Jag hade aldrig bakat cupcakes innan men det var kul och en mysig stund tillsammans med tjejerna, vi baka, lyssnade på musik och tjöta. Vi hann även med lite cupcakekrig, tackar och bockar Evelina för cupcaken i ansiktet, ska ge igen då du minst anar det! ;) Det var mysigt och kul, resten av kvällen spenderade jag hemma mysandes med familjen.

Lördag: Den årliga klassfotbollen har ägt rum i helgen här i Skövde och då man har en lillebror som skulle vara med och spela så är det självklart att man är där och stöttar. Det blev en mysig dag med pappa, Oskar och mormor. Även denna kvällen spenderade jag hemma, var grymt trött efter klassfotbollen det resulterade i att jag la mig i soffan och kollade tv, när filmen var slut 23.20 vet jag inte vad som hände mer än att jag vakna 02.30. i soffan. Oppsss...

Söndag: Mors dag. Tanken var att jag skulle plugga i mängder men det blev inte riktigt så. Har fått lite gjort som övat lite på min redovisning tills imorgon och gjort lite matte. Men men det är mors dag. Pappa och jag åkte iväg och fixa lite grejer till mamma och farmor då vi har varit hos farmor hela eftermiddagen. Mamma fick blommor och ett kort då hennes present inte anlänt än ;) farmor fick lite annat smått och gott. Som sagt vi har varit hos farmor hela eftermiddagen, riktigt mysigt var det. Tårta, och smörgåstårta som var farligt god. MMMMMM. Kusinerna var där också, men Matilda och Felicia åkte ganska snart då de skulle vidare men Marlon var kvar. Jag får snart en till liten kusin igen vilket jag tycker ska bli kul, som ni kanske har märkt så gillar jag barn och min framtid enligt mina kompisar är att jag ska bli hemmafru. Jo du man tackar och bockar. Jag har tänkt att få barn men jag har även tänkt att jobba. Det har i alla fall varit en mysig mors dag och den avslutades med en sovtur i bilen grymt skönt men nu är nackspärren här, missade även Bachelorette ikväll så ska slå på det nu. Ha en fortsatt bra kväll.

Efter att jag pysslat med Marlon lite så tog Erik över, de läste bok och jag tyckte de var så söta.
Du kommer nog lyckas som pappa en vacker dag!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0