Who says you're not perfect?

2011-05-24 / 21:24:55
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tjingeling!

Skolan var inte lika nerstämd idag men det märks av fortfarande och enligt mig är det helt förståeligt. Det är jobbigt att se andra må dåligt det gör att en själv mår dåligt för deras skull. Men på något sätt måste livet gå vidare, dock vet jag och förstår att det är otroligt jobbigt.

Idag var det nationella i matte del 2, det gick väl sisådär. Jag är ju inte ett proffs på matte direkt men men. Det är skönt att de är klara, nu är det bara 4 timmars matte b kvar. Puhh det kommer inte bli enkelt och grejen är att det känns som att man inte kommer hinna plugga inför det då alla lärare har lagt allt samtidigt. Det är helt ofattbart hur det lyckas, det säger till oss att de har möten då de sitter och planerar men den planeringen verkar ju inte gå så bra. Idag var det till och med en insändare i tidningen om det, får se om det är någon som kommer reagera nu, kan ju hoppas i alla fall.
Resten av dagen i skolan ägnades till vårat grupparbete i naturen och vi är nu i stort sett klara. Sen bar det av hem för att plugga inför provet på torsdag. Kul liv. Nästa helg tänker jag ta ledigt!!!!!!!

Imorgon är det sovmorgon, den tänkte jag använda till träning här hemma på löpbandet och plugg, det vill till att använda varje tillfälle!

Cya Anna!

Weheratit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0