2011-11-18

2011-11-18 / 08:42:48
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Godmorgon!
Allt är fint här, skolan väntar snart och jag är oerhört glad över att den inte är lång idag. Är trött och vill bara krypa ner i sängen igen. Känner mig äcklig och skabbig, fy! Jaja, får glömma det och se glad ut ändå.
Dagarna flyger förbi och nästa helg är det första advent. Det är sjukt vad tiden går fort, det känns som igår då man gick till skolan för allra första gången. Nu sitter man på gymnasiet med ett och ett halvt år kvar, det är sjukt!
Igår så pluggade jag väldigt mycket och sen på kvällen så träffade jag Johanna. Vi bara satt och myste i mitt rum, mamma kom och prata lite med oss och vi skrattade så vi höll på att kikna. Jag tycker om er!♥
Helgen är lite småplanerad, imorgon ska jag tillsammans med Erica jobba på öppet hus och sen på söndag ska vi fira fars dag med släkten. Vi gör det lite i efterhand men inte mig emot. Måste även få med mig min far och mor till Telia då min telefon har lagt av igen. Dem är som gjorda för att inte hålla mer än ett år.
Nu ska jag läsa robinson cruose innan jag åker och möter Erica.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0