Breaking dawn

2011-11-16 / 17:30:43
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
"No messure of time is enough with you, but will start with forever"
Biopremiären igår natt var sjukt bra enligt mig. Filmen var helt underbar och allt var bara så himla bra. Romantik och drama blir en bra blandning. Enligt mig så var det nog den bästa filmen av dem, dock är de andra bra men deras kärlek till varandra blev som ännu mer tydlig i denna film. Den är helt klart värd att se om man sett de andra!
Idag så var det skola och jag kan säga att jag var inte glad när jag gick iväg till skolan. Usch, kände mig som ett vrak. Men men, mitt egna val och jag ångrar det inte. I eftermiddag har Erica varit här och vi har jobbat med vårat FN-arbete som jag ska prata om på lördag. Det känns som att vi fått ordning på det nu och vi utgör ett bra team. resten av kvällen blir det fortsatt plugg, speciellt rättskunskap, höll på att få hjärtattack av våran lärare idag. Ska även läsa min svenska bok så att Sofie och Erica får läsa vidare. Ne plugg var det ja.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0