Everything is just perfect

2011-11-10 / 11:25:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Engelskalektion och förlåt mina kompanjoner men mina tankar är på andra breddgrader. Varför har jag ingen som helst aning om. Just nu sitter vi i biblan och framför mig sitter Erica och Adam. Det ser ut som att dom jobbar och lyssnnar på musik men vad vet jag vad de egentligen gör bakom skärmen. Dock är dem alltid ambitiösa så jag är 95% säker på att dom jobbar.
Har en lektion till idag sen, vilket känns underbart och inte ett prov på två veckor. Dock finns det alltid annat att göra men just idag ska jag vara ledig och mysa till det med lillebror då de andra åker till Lichron. Tänkte att vi kunde se en mysig disneyfilm elr något.
Annars är livet väldigt bra just nu. Jag försöker njuta av varje sekund av det. Både med vänner och familj. Sen är jag en person som älskar att gå runt i pösiga kläder och bara lyssna på musik när det mörknar på kvällen. Mitt rum är inte helt fel heller. Har haft en period då allt bara gått neråt men nu så känns det som att det håller på att vända igen vilket känns underbart. Den gamla glada Anna kanske är på väg tillbaka. I alla fall psykist.
Har även funderingar på att bli psysionom och jag har fått använda mina kunskaper nu det sista vilket jag tycker är jättekul! Tankarna växer mer och mer. Vi får se vart vinden tar mig men nu ska den ta mig till Jamaica.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0