Heart of the world

2011-11-05 / 12:59:46
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag. Dagen startade bra med en brunch och snart kommer Karin och Becka hit. Vi ska plugga, man hade gärna gjort något annat men då jag drömt mardrömmar om denna redovisning så är de bäst att vi pluggar. Igår var det alla helgona. (tror jag) Jag var på Balthazar med kusinen. Vi busa, pyssla och hade kul. Gick i gruvan några gånger och Tilde gjorde ett jättefint pyssel med lite hjälp av mig. Det var mkt mysigt.
Efter det åkte jag hem till mormor, dit mamma och pappa kom senare. Vi åkte vidare till morfars grav. Det är lite extra jobbigt en dag som den. Man blir påmind om hur mkt man saknar honom när man åker till graven och särskilt när massa människor står och sörjer bredvid en. Men för mig är det mänskligt att sakna någon.
Mormor åkte med hem hit och vi myste till det lite. Tittade på filmer, åt god mat och spenderade en mysig fredagskväll med familjen framför idol. Moa var helt otrolig och lika så Robin. Vi såg en film igår "Hur många lingon finns det i världen" En utav de bästa filmer jag har sett. Så himla mysig och rolig. Samtidigt som man skratta jättemkt så grät man. En mkt fin film.
Ikväll ska jag vara hemma och äta middag med familjen sen får vi se om det händer något annat. Är rätt slö idag. Imorgon kommer min kusin hem igen. Jag längtar så himla mkt efter henne, så nu ska jag försöka att umgås med henne så mkt som möjligt också. Har redan en sak planerad förmodligen. Men den kan jag inte säga här.
Glömde visa en bild som jag tog innan vi gick ut och åt i torsdags. Erica och Eve hade väldigt roligt till sällskapsresan. Johanna och jag frågade oss själva vilken nivå deras humor ligger på?
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0