Butterfly fly away

2011-10-03 / 18:52:30
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag vet att jag hade lovat att säga något pinsamt igår men tiden räckte inte till då tjejerna kom senare för att öva inför vår redovisning. I lördags kväll så bestämde jag mig för att vara hemma, kollade in våra inspelningar på boxen och såg att hanna montana filmen var inspelad. Jag tänkte så här: det är ju inget bättre på tv:n så jag kan lika gärna kolla på den. Jag blev helt kär i den och det var de som är det pinsamma. 16 år och tycker om Hanna Montana filmen. Illa där, men den var så fin och killen i filmen var ursöt! Så där har ni fått fram det, sen var musiken väldigt bra i vissa lägen. Jaja sånt kan livet vara.
Måndagen är här igen och en hel vecka ligger framför oss. Jag har haft en riktigt gosig måndag hittils. Skolan var helt okey, våran redovisning är nu över och det känns helt underbart! Jag själv var sjukt nervös innan. Usch det är inte kul det där, andra tycker att de inte syns men skojar ni eller? Inuti kroppen.. Mamma säger jag bara.  Efter skolan åkte jag och lämna in en tröja som jag köpte lite impulst i lördags och inte gilla. Istället vandra jag vidare till Kappahl, hittade mig en vit blus på rea en sån som jag velat ha väldigt länge. Hade kostat 249 och nu 100. Ett kap med andra ord, två ringar fick även följa med hem. I love them. Resten av eftermiddagen har varit slapp, har knappt rört läxböckerna de tog luften ur mig igår. Så jag tänker fortsätta så resten av dagen det är ju även "ensam mamma söker" snart så där lär mamma och jag sitta bänkade. Men innan måla naglar och kolla general hospital.
Denna måndag värmer riktigt i kroppen, man behöver pyssla om sig själv ibland. Ni som lyckades läsa hit beundrar jag.
Cya Anna!
Kvaliten på mobilen är inte den bästa men kameran var inte laddad!
En silver ring och en guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0