....

2011-10-06 / 18:28:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lukten av mat får mig att bli glad i hela kroppen. Är superduper hungrig men har inte orkat laga mat, då jag har varit själv hela eftermiddagen. Vad har jag gjort då? Kollat tv, suttit vid datan och bara vart. Anledningen? Min kropp är jättetrött, hela jag är trött, huvudet är trött och allt. Skolan har tatt kol på mig och det är bara början än så länge... Men det är bara ta en sak i taget! Helgen kommer i alla fall gå åt till att vila ut sig och umgås med familjen. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, en fika i alla fall sen kanske mys, vi får se känner för idolmys med mina girls. På lördag blir det i alla fall kalas och jag ska få min favorit tårta av farmor. Hihi, mumma säger jag bara. Ne nu ska jag kila ner och se om mamma och pappa har någon mat klar.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0