Fly away

2011-10-13 / 16:45:43
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Skratt, glädje, magverk, Odéon, sociala medier, utmaningar, psykopater och rosa bandet rulltårta. Ungefär så har min dag sett ut hitills. Tänker inte ge er en förklaring på dagen men den har fått mig att börja fundera och spekulera kring saker och ting. Man kanske inte ska vara lika frispråkig som man är... tål att tänkas på. Annars då livet är bra, jag saknar vissa människor väldigt mkt typ Johanna, Maria, Linda... Jag skulle även vilja resa till världens ände och stanna där ett tag, ta hand om mig själv och njuta av livet lite. Drömma kan man ju i alla fall...
Nu ska jag chilla och fundera över om jag ska öppna matteböckerna idag eller inte.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0