Födelsedag!

2011-10-08 / 17:58:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Ja födelsedagen är nu kommen! Det känns inte alls annorlunda, jag har ju i o för sig kallat mig själv 17 år väldigt länge nu. Det händer inget detta år mer än det faktum att man blir äldre men men nu är det inte långt kvar. Har blivit uppvaktad av familjen idag. Fick presenter, och en enorm frukost. Underbart gott var det, resten av dagen har varit allmän skön. Mormor är här nu och snart kommer farmor med hennes man. Farfar och hans sambo har gått och blivit sjuka tråkigt nog men förhoppningsvis blir de friska snart!

Ikväll ska jag bara njuta av god mat och min familjs sällskap. Kanske kan få min mor att kolla på en film med mig sen. Imorgon får vi se vad som händer.
En sak innan jag lämnar datorn för idag, jag uppskattar alla former av olika uppvaktningar jag fått idag. Evelina tack för ditt underbart vackra collage och Erica om ett år så smäller det! ;) Tack alla för era fina gratulationer!

Cya Anna! 

 Min brunch i morse! Mobilbilder har inte den bästa kvaliten!



'







Detta armband har jag bland annat fått av mina bröder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0