Höstlov!

2011-10-28 / 15:57:26
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det efterlängtade lovet står nu framför mig och det känns helt jäkla underbart!! Ursäkta ordspråket men jag har väntat på denna dag i flera veckor. Mötte upp mamma efter skolan och fixade småärenden. Sen var det dags för det årliga utvecklingssamtalet, vilket gick väldigt bra! Insåg dock att jag har valt alldeles för lite kurser i år så jag gick till syon och la till affärsjuridik och ska fundera på etnologin över lovet. Om det är någon som vet något om den kursen så får ni gärna skriva något om den i kommentarsfältet. Jag, Eve, Erica och Becka fick även reda på vår redovisning i Svenska idag. Tjo säger vi på den! Vi är så duktiga!
Ikväll ska jag äta god mat med familjen och sen kommer två favoritbrudar hit och vi myser till det lite extra. Jag har fixat lite smått och gott. Ska även få massage, ni anar inte vad jag längtar till det. Helgen ser ut att bli toppen.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0