I min fantasi rullar jag runt bland mjuka kuddar

2011-10-17 / 19:52:14
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Herrejösses nu har allt statistiken flygit i taket tror jag! Kors i all sina dar. Det är ju trevligt att ni gillar min blogg. Mitt panikinlägg förut var väl lite i onödan kanske, det gick perfekt i vilket fall som helst. Imorgon står mitt första riktiga matte c-prov på agendan. Har gjort ett mini innan men det här är det riktiga. Har suttit fram tills nu med läxor och nu är hjärnan helt slut så böckerna är nu igenslagna för ikväll. Resten av kvällen ska jag mysa framför tv:n, ensam mamma söker och sen slänger jag nog på en film, kanske den nya jag fick i helgen. Gillar den, den är allmänt mysig och härlig tycker jag.

Igår så övningskörde jag ju till farfar. Jag trodde att jag bara skulle få köra dit men jag fick köra hem med vilket var väldigt kul. Men jag är oerhört fokuserad när jag kör ska jag få be att tala om, mamma och pappa skulle säga något och jag bara "inte nu jag kör bil" hehe. Men i vilket fall som helst, på vägen dit precis innan farfars gård kommer en stor fet tröskmaskin, mamma mia vilken panik jag fick, det gick bra men tänk er en smal landsväg och jag där... sen på hemvägen så kör en stor pressmaskin mitt på vägen, då ska lilla jag köra om den. Vet ni vad? Det gick alldeles utmärkt! När jag kom hem fick jag jättemkt beröm av mamma genom en puss och en kram. Lite beröm skadar aldrig. Men jag börjar känna att jag faktikst behärskar att köra bil nu. Får se när nästa gång blir men jag hoppas att det bli snart.



En härlig sommardag som man numera kan drömma sig tillbaka till i denna kyla som lägger sig över Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0